2 Vision Board 2012

vision board, mood board, hur gör man vision board, hur gör man mood board
Här kommer en liten sneak peek på mitt vision board, som jag pratade om igår.
För er som inte använt er av vision board  (eller mood boards som en del säger),  så är det ett väldigt bra sätt att visualisera sina mål. 
Gör ett kollage. Klipp ut bilder som symboliserar dina mål och drömmar. 
Placera det på en plats sär du ser det varje dag, så att du kan fokusera och bli påmind om att jobba för dina mål! 
Mina innehåller för det mesta rätt mycket blommor. 
Jag föredrar att göra dom på datorn och sedan lägga det som skrivbordsunderlägg.

Brukar du göra vision boards? Hur gör du?
                                   

Here's a sneak peek from my vision board, which I talked about yesterday.
For those of you who haven't used vision board (or mood board as some say),
it's a very good way to visualize your goals.
Cut out pictures that symbolize your goals and dreams.
Make a collage. Place it were you see it every day, so you can focus and be reminded about working for your goals!
My bords use to contain quite a lot of flowers.
I prefer to make them on your computer and then put it as wallpaper.

Do you make vision boards? How are you doing it?


Foto svenskablomsterbloggar.se

2 kommentarer :

  1. Började tänka på att göra en sån idag! Är så dålig på att sätta mål men tror detta kan bli ett bra alternativ eftersom jag gillar klippa o klistra ;-)

    SvaraRadera
  2. jag kan verkligen rekommendera! mycket lättare sätt att sätta mål men framför allt(för mig i alla fall) fokusera ännu bättre på att nå målen! //Emelie

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips