1 Vanda & Saint Paulia

blue wedding bouquet, blå brudbukett, blå buktt, vanda orkide, brudbukett med st paulia

Underbart vacker brudbukett i blått och lila.
Vanda orkidé, Saint Paulia, pärlhyacinter och anemoner.

Igår tog jag ett stort beslut. Hjärtat bultade och magknip efteråt. Men jag vet att jag gjorde rätt. Förhoppningsvis kan jag berätta mer i nästa vecka ...

                                                 

Beautiful bouquet of blue and purple.
Vanda orchids, African Violet, grape hyacinths and anemones.

Yesterday I took a big decision. My heart was pounding and stomach ache afterwards. But I know this was right. 
Hopefully, I can tell you more next week ...




1 kommentar :

  1. Det här var nog bland den vackraste bukett jag sett. Så annorlunda blomblandning, men vacker! :-) ♥

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips