1 Att våga färger - Dare Colour

aprikosa ranuncler, peach ranunculus
Ibland kan jag komma på mig själv med att vara lite feg med färger. Jag safear och använder färger som jag redan vet är fina tillsammans. 
Så en utmaning till mig själv: Använd "osäkra" färger, experementera mera!
Hur är det med er? Själv brukar jag inte använda t ex aprikos och aqua tillsammans.
Men det är det slut på nu!
--------------------------------

Sometimes I find myself being a little coward with colours. I use colours that I already know are great together. I use something safe!
So a challenge to myself: Use more colours, expriment more!
What about you? I usually don't combine peach and aqua.
But that's gonna change!





Foto raehein

1 kommentar :

  1. Lite mod. Lite lek. Lite galenskap. :)

    Tror du har det i dig. ;)

    Säkra kort är bra att ha i skjortärmen. Men visst är det kul med annat blomsteräventyr.

    Gillar aqua å aprikos! Jättefint!

    Hejar på dig.


    Sanna

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips