4 Droppformad brudbukett med liljekonvaljer - Cascade Bouquet with Lily of the Valley

brudbukett liljekonvaljer, hängande brudbukett med liljekonvaljer, cascade bouquet lily of the valley, droppformad brudbukett liljekonvaljer

Här har vi helgens brudbukett i sin helhet. En droppformad och slim brudbukett med bara liljekonvaljer.
Som jag berättade igår så är den inspirerad av både Kate och Charlenes buketter. Så här hade jag önskat att Kates bukett såg ut! Liten och nätt, men lång. För lång är den, närmare 1 meter. Tyvärr så glömde jag att räkna hur många liljekonvaljer jag använde, men många är det i alla fall ...

-------------------------

Here's the entire wedding bouquet. A dropshaped and slim wedding bouquet of lilies of the valley only.
As I said yesterday, it's inspired by both Kate's and Charlene's bouquets. This is what I wish Kate's bouquet looked like! Petite and slim but long. Because long it is, almost 1 meter. Unfortunately, I forgot to count how many lilies of the valley I used, but I used a lot ...





Foto & design emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

4 kommentarer :

  1. Ett Halleluja-moment fick jag mitt i kvällsrusningen på t-banan av din absolut underbara bild med dörren. Älskar dörrar avgudar liljekonvaljer. Den perfekta kombon alltså. :) Gud va fint! Halleluja. :)

    SvaraRadera
  2. Tack, Tack. Ja visst är dörren fin. Min nya förälskelse ;) Den har mer eller mindre funnits mitt framför ögonen på mig! & så är dörrar absolut bäst när man ska fota brudbuketter, fin bakgrund och en "hållare"! ;)

    SvaraRadera
  3. Hej

    wow helt underbar... kan tänka mig att det gick åt en del liljenkonvaljer...
    håller med undabar dörr med...

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips