1 Fågelbo - Bird's Nest

annorlunda brudbukett, fågelbo som brudbukett
Den här brudbuketten, som är som ett fågelbo, känns helt rätt just nu. För visst är det fåglar, fågelsång och fågelbon i varenda buske nu ... Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Den är väldigt enkel och ren, vilket tilltalar mig. Jag tror det är ärtskidorna som jag har lite svårt för ... Fast dom är lite så där fulsygga ...

Ni glömmer väl inte tetävlingen? Än är det några dagar kvar!
------------------------------
This bridal bouquet, which is like a bird's nest, feel right now. it's birds, birds' song and nests in every bush now ... But I can't really decide whether I like it or not. It is very simple and clean, which appeals to me. I think it's pea shells that gives me a hard time ... I both love and hate them...




Foto hothousedesignstudio.com

1 kommentar :

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips