3 Gräsligt - Grass

blå hortensia, gräs i blomsterbuketter, gräs i blomsterarrangemang
Jag är så glad nu allt i naturen börjar slå ut. Björkarna, gräs ... 
(Som ni säkert förstår så är jag inte pollenallergiker ;) 
Allt det nyutslagna är så skirt och vackert. Jag älskar att plocka olika sorters gräs och vippor och använda i buketter! Dom blir så mycket mera levande ...
------------------------
I'm so happy now when everything in the nature begins to bloom. 
The birch trees, grass ... 
(As you might guess, I'm not allergic to pollen ;) 
All the new-sprung is so delicate and beautiful. I love to pick different types of grass and seeds and use in bouquets! They get so much more alive ...



Foto flowercouncil.org

3 kommentarer :

  1. Trots att jag är pollenallergiker, så är våren min favoritårstid

    SvaraRadera
  2. Gräsligt vackert! Älskar gräs "en masse" :) finaste buketten med bara gräs. . Sommrigt å hoppfullt.

    Njuter av risfälten här. De är vackra.

    Trevlig helg. Varma hälsningar

    SvaraRadera
  3. Sanna: Ja visst, o så blir man så gräsligt glad av dom! En annan favorit just nu är ogräs! Jättefina o söta, tyvärr har dom lite dåligt rykte ...

    Kan tänka mig att risfält är vackra. Har aldrig sett några irl, kanske en dag ... Hoppas du har det härligt och avkopplande på alla sätt!

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips