1 Sneak peak på helgens brudbukett - Sneak Peak Wedding Bouquet

brudbukett liljekonvaljer, brudbukett spets, brudbukett som kate middleton, hängande brudbukett med liljekonvaljer, brudbukett hängande liljekonvaljer
Det har varit en intensiv helg. Och underbart varmt och soligt. Eftersom jag också ville njuta av solen satt jag ute på trappen och gjorde denna brudbukett. Resultat = brudbukett inspirerad av både Kate och Charlenes buketter, brände nacken och en arm i solen! Snyggt! Men det var det värt! Fler bilder kommer.
-------------------------
It's been a busy weekend. And wonderfully warm and sunny weather. Since I also wanted to enjoy the sun, I sat in the garden and made this wedding bouquet. Result = bridal bouquet inspired by both Kate and Charlenes bouquets, burned my neck and one arm in the sun! Nice! But it was worth it! More pictues to come.




Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

1 kommentar :

  1. Liljor av dalen. Så vckert. Så sött. Jag plockade mina första i skogen idag när jag var ute med hunden.

    Spänd på fortsättningen.

    Ha det gott.

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips