0 Blomsterlek - Flower Game


Kommer ni ihåg namnleken från mellanstadiet? Man utgår från en persons namn och sedan fyller man i olika egenskaper utefter bokstäverna i namnet. Jag gör denna namnlek för mig själv medan jag dricker morgonkaffet, fast blomsternörd som jag är så gör jag den på mitt egna lilla vis ...
----------------------
Do you remember the game from primary school? It is based on a person's name and then you fill in the that persons' characteristics due to the letters in the name. I make this game while I drink your morning coffee, but as a flower geek I'm doing it my way ...

   clEmatis
        Magnolia
    swEet peas
     GueLder Rose
Iris
pEony



Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips