0 Vippor - Grass

Sommarblommor och vippor! Om blommorna inte ska transporteras så långt, så tycker jag det är finast med öppna strutar/paket. Och gärna så här, så att blommor och vippor tittar ut lite ... Busigt och frestande. För fresta andra med blommor tycker jag verkligen man ska göra. Fresta alla att köpa mera blommor till sig själva, då kommer dom att bli gladare. Det är jag övertygad om, att man blir gladare om man har blommor omkring sig!

Och så en liten nyhet, jag gästbloggar hos Fixa Din Blogspot! Jag kommer att gästblogga där varje måndag en tid framöver och mitt första gästinlägg hittar ni här!
--------------------------- 
Summer flowers and grass! If the flowers shouldn't be transported too far, I think it's prettiest with open cones/package. Like this, so that flowers, grass and foliage can see the world... Playful and tempting. I really like to tempt people in the streets with flowers. Tempt everyone to buy more flowers to themselves, then they will be happier. I am convinced that you will be happier if you have flowers all around!

And a little news, I'm a guest bloger at Fixa Din Blogspot! I will be guest blogging there every Monday for some time and my first guest post can be found here!




Foto wildacreflowers

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips