0 Friday Sweets: Broschbukett // Brooch Bouquet

brudbukett glitter, brudbukett broscher, brudukett blingbling, brudbukett glamour, brudbukett vintage
Jag tycker det är jättefint med broschbuketter!
Men det brukar nästan alltid vara ett problem, de innehåller bara broscher och inga blommor. Jag är ledsen, med hur fina broscherna än är så funkar inte det för mig. En brudbukett måste innehålla blommor eller i alla fall någon form av växter! Därför blev jag så glad när jag hittade denna söta brudbukett med broscher OCH blommor. Jag tycker den ger en härlig vintage känsla och så går broscherna fint ton i ton med dom lila och orangea rosorna och den silvergröna dusty miller.

-----------------------------

I love brooch bouquets!
But most of the times there's a problem, they contain only brooches and no flowers. I'm sorry but no matter how nice the brooches are, it doesn't work for me. A bridal bouquet must contain flowers or at least some form of plants! Therefore, I was so happy when I found this sweet bouquet with brooches AND flowers. I think it gives a lovely vintage feel, and the brooches are the same shade as the purple and orange roses and the silver-green dusty miller.

BON WEEKEND!



Foto sarahmaren.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips