0 Puderrosa - Soft Pink

Som ni kanske har märk det senaste så har jag väldigt förtjust i puderrosa!
Feminint och svalt ... Passar lika bra till ett frostigt vinterbröllop som till tea party med trädgårsrosor. När jag nu sitter och skriver detta inlägg, upptäcker jag att jag till och med har på mig en puderrosa kofta ...

Och så en liten påminnelse, jag skulle bli jätteglad i fall ni som inte har svarat på besöksundersökningen ville ta er 2 minuter och göra det här >>
-----------------------------

As you may have notices, I'm very fond of soft pink!
Feminine and cool ... Suitable both for a frosty winter wedding and a tea party with garden roses. As I  write this post, I realize that I'm even wearing a soft pink cardigan ...

And so a little reminder, I would be very happy if you could spare 2 minutes and do our visitors survey here >>


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips