0 Vallmo - Poppies

Jag vet inte riktigt hur det är möjligt men jag har liksom missat vallmo.
Jag har missat  hur vacker den kan vara och aldrig riktigt använt den. 
Jo, frökapslarna älskar jag ju och använder så ofta jag bara kan, men jag menar själva blomman. Den finns ju inte bara som röd utan i alla färger från röd, orange, gul, peach, rosa, lila, blå och vit. Även storleken varierar ju också från jättestor till jätteliten. Tror jag måste försöka hitta något vallmofält, så jag kan gå lite crazy och göra alla 100-tals buketter som jag har idéer till ...

-------------------------

I'm not sure how it's possible but I have missed poppies.
I missed how beautiful it can be and never really used it. Well, I love the pods and use them as often as I can, but I mean the flower. Most of the time we think of it as just red, but in all colours from red, orange, yellow, peach, pink, purple, blue and white. The size varies also from huge to tiny. I have to try to find a poppy fields so I can go a little crazy and do all the 100's of bouquets that I have ideas for ...



Foto sammyperry.com, wehearti.com, 100layerscake.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips