3 Blomstertatuering - Floral Tattoo

För snart 1 år sedan skrev jag ett kort inlägg om blomstertatueringar
som blev otroligt populärt (!) Jag håller på att samla fler blomstermotiv till ett uppföljande inlägg och i mitt letande hittade jag denna coola "tatuering". Helt i min smak, då jag föredrag tillfälliga tatueringar!

-----------------------------

Almost 1 year ago I wrote a short post about floral tattoos
which became very popular (!) I'm trying to gather some more floral motif to a follow-up posts and in my search I found this cool "tattoo". Quite to my taste, when I prefer temporary tattoos!


Bildkälla citycatwalk.blogg.se

3 kommentarer :

  1. Wow superskön bild. Känsla av tatuerat väsen. En tatuerad älva. :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst det är ju det vi (alla?)vill vara en blomsterälva, med lr utan tatuering ;)

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips