0 Dukning med kaprifol & rönnbär - Table with Honeysuckle & Rowanberries

I lördags hade jag i uppdrag att göra dekorationerna till en fest i en verkstad!
Alltid lika kul med udda festlokaler. För att matcha stilen i verkstaden så använde jag konservburkar som vaser.
3 och 3 knöt jag ihop dom med hampasnöre. Önskemålet var att alla blommor och blader skulle vara vilda så jag använde kaprifol, rönnbär, ormbunkar och gräs. Men det ingen som meddelade mig att dom i sista stund ändrade och istället för vita valde att använda blågula engångstallrikar, servetter mm.
Så jag fick en .... CHOCK... när jag fick se dom blågula långborden.
Som tur var var beställarna mer än nöjda i alla fall (dom måste ju vara färgblinda!), men ni får tyvärr vara utan bilder på hela dukningen och lokalen.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Last Saturday I made the decorations for a party in a mechanical work site!
Always fun to work with the different venues. 
To match the style of the site, I used tin cans as vases. 3 and 3 I tied them together with hempstring. They wanted all flowers and leaves to be wild, so I used honeysuckle, rowanberries, ferns and grasses. But no one told me that they, at the last minute, changed and instead of whites chose to use blue and yellow disposable plates, napkins and more. 
So I got a .... SHOCK ... When I arrived and saw the blue and yellow tables. Luckily, the clients were very satisfied (they must be colour blind), 
but unfortunately there will be no pictures of the entire table setting and room.




Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips