3 Happy Monday: Honungsmelon // Honeydew Melon

blommor exotiska, gul nerine, blomster design gul, floral art gul, blommor melon, exotic flowers, yellow nerine, flower design yellow, floral art yellow, flowers melon, david ragg
En grå januarimåndag som denna behöver vi lite färg!
Gult och exotisk! Är det fler än jag som längtar bort till värmen? 
Härlig melon-design av David Ragg. Lite ovanligt med gul nerine!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •


We've got a grey January Monday here, so I think we need some colour!
Yellow and exotic! Is there anyone else who feel lika a winter vacation to the tropical heat? Lovely melon design by David Ragg. And yellow nerine, quite unusual!

Happy Monday!


3 kommentarer :

  1. Åh vad härligt att det gula har fångat dig! Denna underskattade soliga, somriga, sköna, smiley-iga färg.😊Kikar man på vissa märkens vårmode har det gula erövrat mer plats än förra sommaren när jagvar på jakt....men söta flrstående döttrar hittade tillslut en fantastisk soligt gul klänning från Rodebjer som jag levde i tills det blev för kallt...så visst längtar man bort till sol och värme! Nu har jag haft vinter! Det räcker liksom. Nu vill jag sätta på mig min gula klänning och dansa barfota med gula blommor i håret 😊

    Gillar gul nerine, har inte mött den ännu 💛
    Happy Monday till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad härligt det låter med gul klänning! Håller med dig den vinter vi har haft var fin och precis lagom. Nu är vi redo för våren! Och självklart hoppas jag på att få se mer gul nerine ;)

      Radera
  2. Älskar gult! Kul att det blir mer och mer poppis! Man blir så glad av gult! Och GUL NERINE!!! Fantastiskt fin!
    /Terése

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips