2 They speak to me

Ibland när jag går igenom mina mappar med bilder så hittar jag bilder som jag inte riktigt vet varför jag sparat. Det finns liksom inget direkt svar, som "jag sparade den därför att ..." Ibland kan det vara en känsla i fotot eller blommorna jag gillar eller så kan de vara så där ful snygga att man inte vet om man älskar det eller hatar det. Men det finns i alla fall något som jag har fastnat för. They speak to me!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Sometimes when I search through my folders of images I find images that I don't really know why I was saved. There's no direct answer like "I saved it because ..." Sometimes it can be a feeling in the photo or the flowers theat I like. Or somtimes I can't make up my mind if I love it or hate it, it's beautiful and ugly at the samet time. But there's something that caught my attention. They speak to me!



2 kommentarer :

  1. Den översta till höger undrar jag vad den säger, tittade på den länge ... hmm
    Men färgerna i buketten längst ned till vänster är helt fantastisk. Verkligen! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja formen på den översta höger är väl si så där... men på nått vis så gillar jag färgerna och det udda materialvalet...

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips