0 Londonbuketter // Bouquets of London

Buketter från: 1.Wild at Heart 2.Jane Packer 3.McQueens 4-5. Moyses Stevens 6-7.The Real Flower Company  8.Jamie Aston

Här kommer ett gäng buketter från London, som jag hittade när jag vandrade runt i stan. Ett axplock från några av Londons toppflorister. Tyvärr hann jag inte med att besöka Paula Prykes butik, det får bli nästa gång. Detta är väldigt klassiska, förproducerade, engelska födelsedags- eller gå-bortbuketter. Vad jag gillar speciellt är att de är vattenpackade, inslagna och färdiga, bara att betala och gå! Så mycket enklare både för kunden och floristen!

Jag har varit så uppslukad av London att jag nästan höll på att glömma något jätteviktigt. Imorgon har jag ett jättespännande projekt tillsammans med Sanna att presentera för er!
Så glöm inte att kika in då!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Here's some bouquets from London, as I found when I walked around town. A selection from some of London's best florists. Unfortunately I didn't have time to visit Paula Pryke's shope. This is very classic,  English gift bouquets. What I especially like is that they are aqua-packed, wrapped and ready to go! So much easier for both the customer and the florist! Here in Sweden we use to that after the customer has selected which bouquet he/se wants to buy. 

I've been so enchanted by London that I almost forget something really important. Tomorrow me and Sanna  have a very exciting project to present to you!
Stay tuned!




Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips