0 Mandarin Oriental Hotel

mandarin oriental hotel london
mandarin oriental hotel london
När jag var i London gick jag jättemycket. Jag tycker om att röra på mig men det var rätt kallt.
Så efter att jag hade varit hos Wild at heart (vi kommer till det i ett senare inlägg) så var det dags för en cappuccion. Ladurèe på Harrod blir perfekt! Jag var då i Notting Hill och tänkte att det är inte så långt, jag genar genom Hyde Park. Det är i och för sig inte så långt och tar ca 30-40 minuter att gå, men plötsligt började det snöa horisontellt! Inte roligt! Fast tur var det väl ändå att jag bestämde mig för att gå, för annars hade jag inte gått förbi Mandarin Oriental Hotel. Plötsligt var jag utanför ett av Londons finaste hotell, så vad gör man om inte slinker in för att kolla blomläget så klart! När det gäller blommorna på detta hotell så finns det en svårighet. Den öppna brasan! I spisen under blommorna sprakade elden livligt. Väldigt mysigt, men brasor, air condition och heating kan ta kol på blommor på nolltid! 

Du missade väl inte när jag besökte The Dorcester Hotel?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

When I was in London I walked a lot. I like that but it was pretty cold.
So after my visit at Wild at heart  (We'll get to that in another post later on), it was time for a cappuccion. Ladurée at Harrods will be perfect! I was then in Notting Hill and thought that it's not that far, I cut through Hyde Park. It's actually not that far and takes about 30-40 minutes to walk, but suddenly it started snowing horizontally! Not fun! But I'm happy I deciced to walk because otherwise I wouldn't have past the Mandarin Oriental Hotel  Suddenly I was outside one of London's finest hotels, so what do? Well, of course I had to go inside to check on the flowers! One thing that immediately struck me was the open fire right under the flowers! Very cozy, but fires, air conditioning and heating can kill flowers in no time!

You missed out well when I visited The Dorcester Hotel?

BON WEEKEND!


Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips