0 Onsdagsfunderingar // Wednesday Thoughts

Syréner, klematis och helleborus i en vild och vacker mix!
Idag har jag en fråga till er.
Vad vill ni se mer av här på Svenska Blomsterbloggar? 
Något ni saknar? Något ni kanske har sett tillräckligt av och inte vill se mer?
Kom gärna med förslag!
Även om jag känner att jag inte kan skriva om sådant som inte inspirerande och relevant för mig själv (för då tror jag att hela känsla och glädjen försvinner och det blir inte äkta) så vill jag ju samtidigt att bloggen ska vara läsvärd för er. Det är ju svårt att vara alla till lags men jag försöker att få till en mix som kan tilltala de flesta.

Så snälla, kom gärna med förslag på vad ni vill se mer av!
Och vill ni hellre mail så kan ni göra det här >>


• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Lilacs, clematis and helleborus in a wild and beautiful mix!
Today I have a question for you.
What would you like to see more of here on Svenska Blomsterbloggar?
Anything you miss? Something you might have seen enough of and don't want to see more?
Please make suggestions!
Although I feel that I can't write about things that aren't inspiring and relevant to myself (because then I think the whole feeling and joy will disappear and it will be phony). But at the same time I want the blog to be inspiring for you. It's hard to please everyone but I try to get a mix that can appeal to most people.

So please, please make suggestions about what you want to see more!
And if you prefer to email, you can send one here >>




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips