0 Astilbe!

atilbe, sommarblommor, rosa astile, vit astilbe, bukett astilbe, summer flowers, pink astilbe, white astilbe, bouquet astilbe

atilbe, sommarblommor, rosa astile, vit astilbe, bukett astilbe, summer flowers, pink astilbe, white astilbe, bouquet astilbe
Underbara buketter med rosa och vit astilbe!
Astible är ju verkligen en favorit bland sommarblommorna. Men konstigt nog var astilbe länge en blomma som jag nästan avskydde (men bara nästan, för man kan ju liksom inte avsky blommor!). Varje gång en kund ville ha den i en bukett, tyckte jag att de förstörde buketten. Som tur är kan man ju ändra sig!
Men än har jag inte bestämt mig helt för om jag gillar rosa eller vit bäst. Det lutat lite åt rosa...
Vilken är din favorit?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Gorgeous bouquets with pink and white astilbe!
Astible is a real favourite when it comes to summer flowers. But strangely enough, for a very long time I almost hated it (almost, because one can't hate flowers!). Each time a customer wanted it in a bouquet, I thought they ruined the bouquet. Luckily, I changed my mind!
But I haven't decided if I like pink or white best. Maybe pink ...
Do you prefer pink or white astilbe?




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips