3 Snödropskonst // Art with Snowdrops

Favorit från 12-02-29 / Favourite from 29-02-12
konst med blommor, blomster konst, flower art, snödroppar
Konst med snödroppar. Blomsterkonst. Känns helt rätt nu. 
Snödroppen är en av vår mest älskade och efterlängtade vårblommor.
När jag ser denna bilden kommer jag på mig själv med att jag brukar vara väldigt dålig på att använda just snödroppar i buketter och designs. Det ska det bli ändring på!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Art with snowdrops. Floral Art. Feels just so right. 
Snowdrop is one of our most beloved and spring flowers.
When I see this picture, I realize that I am usually very poor at using snowdrops in bouquets and designs. 
It is about to change!





3 kommentarer :

  1. Snödroppar har jag aldrig jobbat med, känns inte som att de håller så bra... Men vad vet jag, hoppas de tittar upp snart så en kan testa och se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ingen jätteerfarenhet, men de gånger då jag jobbat med dem har de hållt bra ;)

      Radera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips